امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفي پرسنل در نرم افزار حسابداری وینا
#1
 براي معرفي پرسنل خود به كدام قسمت مراجعه كنيم ؟
جواب : از منوي پرسنل گزينه ورود مشخصات را انتخاب نمائيد. كليه مشخصات پرسنل خود شامل نام ، نام خانوادگي و ... را وارد نمائيد. در قسمت "سمت" مشخص كنيد كه پرسنل در فروشگاه يا شركت شما چه سمت يا شغلي را به عهده دارد. ميزان تحصيلات را نيز انتخاب كنيد. در قسمت حقوق پايه ، حقوقي كه براي پرسنل در نظر گرفته ايد را بدون كسر يا اضافه ذكر كنيد. (مبلغ بيمه و ماليات بعداً در قسمت پرداخت حقوق از اين مبلغ كسر مي شود.) آدرس و محل سكونت يا آدرسي از پرسنل را نيز وارد كرده و در انتها كليد تأييد را جهت ثبت اطلاعات فشار دهيد.

توجه داشته باشيد كه شماره پرسنل از هزار (1000) شروع مي شود و با تعريف هر پرسنل يكي به اين واحد اضافه مي شود.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان