امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش ثبت حقوق و دستمزد پرسنل و چاپ فیش حقوقی در نرم افزار حسابداری وینا
#1
آموزش ثبت حقوق و دستمزد پرسنل و چاپ فیش حقوقی در نرم افزار حسابداری وینا

در نرم افزار حسابداری وینا این امکان برای نسخه های حرفه ای وجود دارد که حقوق پرداختی به پرسنل را به همراه تمامی اضافه کاری ها و کسورات در سیستم ثبت نمائید.

برای ثبت این موارد و چاپ فیش حقوقی مراحل زیر را طی نمائید:

1⃣ از منوی "پرسنل"  گزینه "پرداخت حقوق" را انتخاب نمائید .

2⃣ در قسمت شماره پرسنلی با زدن کلید Space صفحه کیبورد می توانید به لیست پرسنل ثبت شده در نرم افزار دسترسی داشته باشید با انتخاب پرسنل مورد نظر و زدن دکمه تایید، پرسنل انتخاب شده و وارد فرم پرداخت حقوق می شود.
حال دکمه Enter را زده تا اطلاعات پرسنل نمایش داده شود.

3⃣ در این فرم اطلاعات مورد نظر از قبیل حق مسکن و اولاد، اضافه کاری و مزایا، بیمه ، کسورات و غیره را وارد نمائید.

✳️ مبالغی که در این فرم وارد می کنید از حقوق پایه کم و یا اضافه می شود.

4⃣ پس از ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد(حقوق روزانه، حقوق این ماه، حق مسکن، بیمه و ...) پرسنل مورد نظر ، می توانید نحوه پرداخت را مشخص کنید که به 3 صورت برداشت از صندوق، حساب (کارت به کارت) و یا چک می باشد.
پس از انتخاب نحوه پرداخت دکمه تایید را زده تا اطلاعات در نرم افزار ثبت شود.



? حال برای چاپ فیش حقوقی مراحل زیر را طی کنید:

1⃣ از منوی "پرسنل"  گزینه "حذف/چاپ حقوق" را انتخاب نمائید .

2⃣ شماره پرسنلی شخص مورد نظر را وارد نمایید و یا با استفاده از دکمه Space  صفحه کیبورد از لیست پرسنل ثبت شده، پرسنل مورد نظر را انتخاب نمائید.

3⃣ پس از انتخاب فیش حقوقی صادر شده دکمه "چاپ" را زده تا فیش مورد نظر چاپ شود.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان