امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
امور مربوط به اقساط
#1
در آموزش قبل نحوه ثبت وام را در نرم افزار حسابداری وینا به شما آموزش داده شد.در این مطلب با آموزش امور مربوط به اقساط وام با شما هستیم. 
? پس از ثبت وام مورد نظر، گزینه های دیگر فرم وام ( امور مربوط به اقساط وام، تصحیح وام، حذف وام  و تسویه وام) فعال می شود.

روی گزینه امور مربوط به وام کلیک کنید تا فرم اقساط وام نمایش داده شود.
▫️ وام مربوط به: در صورتیکه شما چندین وام را در نرم افزار ثبت کرده باشید در این قسمت مشخص می کنید که قسط مربوط به چه وامی را می خواهید پرداخت کنید.
▫️ در قسمت بعد مشخص می کنید که چه نوع اقساطی نمایش داده شود ( اقساط پرداخت نشده، کلیه اقساط)
▫️ پس از انتخاب نوع اقساط، لیستی از اقساط نمایش داده می شود که قسط مورد نظر را از لیست انتخاب می کنید تا مشخصات آن در پایین فرم به نمایش درآید.
✳️ در صورتی که در پرداخت قسط تاخیر داشته باشید تعداد روزهای تاخیر بصورت اتوماتیک محاسبه شده و در قسمت مبلغ دیر کرد مشخص می کنید که بایت این دیر کرد چه مبلغی از شما دریافت شده است.
▫️قابل دریافت: در این قسمت مبلغ قسط نمایش داده می شود که قابل تغییر دادن نمی باشد.
▫️ پرداخت شده: در این قسمت مبلغ قسط با مبلغ دیر کرد جمع شده و برای نمایش داده می شود که قابل تغییر است( بعبارتی در این قسمت مبلغی را که پرداخت کرده اید را وارد نمائید)
▫️ برداشت از: در این قسمت مشخص می کنید که مبلغ پرداختی وام از کدام حساب برداشت شده است. به صورت کلی حساب کل و معین پرداخت کننده وام را مشخص می کنید.
✳️ در صورتیکه مبلغ از بانک پرداخت شده است شماره چک و تاریخ را نیز وارد نمائید.

در انتها برای ثبت اطلاعات دکمه تایید را فشار دهید.

✳️ قسط پرداخت شده در قسمت کلیه اقساط با رنگ صورتی مشخص شده است.
✳️ در صورتیکه قسطی را اشتباه پرداخت کرده باشید یا بخواهید از پرداخت انصراف دهید، در قسمت کلیه اقساط بر روی قسط پرداخت شده راست کلیک کرده و گزینه انصراف از پرداخت را انتخاب نمائید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان