امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم نمایش اطلاعات تردد پرسنل در گزارش تردد افراد:
#1
در صورتی که در زمان گزارش گیری از تردد پرسنل در گزارش مورد نظر اطلاعاتی نمایش داده نشود، یکی از دلایل آن تقویم کاری نرم افزار است. 
?برای بررسی این مورد از منوی "تنظیمات اولیه" گزینه "ثبت تعطیلات" را انتخاب نمایید. در فرم باز شده ،تقویم کاری را می بینید که برای سال جاری باید 1396 در بالای تقویم نمایش داده شود.

❗️در صورتی که تقویم متعلق به سال جاری نباشد با استفاده از یکی از روش های  زیر این مورد را برطرف نمایید :
1️⃣ تقویم سال جاری را از منوی "وینا" سپس گزینه "دانلود آخرین بروزرسانی " دانلود نمایید و سپس از طریق فرم قبل(ثبت تعطیلات) با زدن دکمه "دریافت از فایل" تقویم دانلود شده را روی نرم افزار بارگذاری کنید

2️⃣ از طریق منوی "تنظیمات اولیه" و انتخاب "تهیه تقویم کاری" در فرم باز شده تاریخ شروع و پایان تقویم کاری را وارد نمایید.
✳️ توجه داشته باشید با این روش تعطیلات رسمی برای شما بصورت اتوماتیک ثبت نمی شود و باید تمامی تعطیلات رسمی را وارد نمایید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان