امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت حواله ارسال شده در نرم افزار حسابداری وینا
#1
اگر بابت بدهكاري خودتان (بستانكاري طرف حساب) و يا حسابهاي قبلي مبلغي را به صورت حواله براي يكي از طرف حسابهاي خود ارسال كرده ايد براي ثبت اين حواله در نرم افزار از منو ارسال حواله استفاده كنيد.
 
براي ثبت مشخصات حواله ارسالي ، مراحل زير را طي كنيد:
1-  گيرنده حواله : در اين قسمت نام طرف حساب دريافت كننده حواله را از ليست طرف حسابها انتخاب كنيد. در كادر روبرو ميزان بدهكاري يا بستانكاري (مانده حساب) شخص نمايش داده مي شود.
2-  تاريخ حواله : در اين قسمت تاريخي كه حواله را ارسال كرده ايد وارد كنيد. تاريخ بايد به صورت كامل وارد شود، مثلاً‌ 06/06/1386
3-  مبلغ حواله : مبلغي كه حواله كرده ايد را در اين قسمت تايپ كنيد. ( براساس واحد پولي كه براي نرم افزار در نظر گرفته ايد)
4-  در قسمت مشخصات بانك گيرنده حواله نام بانك و شعبه اي كه حواله را دريافت مي كند وارد نمائيد.
5-  توضيحات : در اين قسمت شرح مي دهيد كه حواله را بابت چه چيزي ارسال كرده ايد. اين شرح در دسترسي هاي بعدي به شما كمك مي كند.
6-  برداشت از : مشخص مي كنيد كه پولي كه حواله شده است از چه حسابي برداشت شده است. در صورتيكه پول از بانك برداشت شده باشد وارد كردن شماره چك و تاريخ ضروري است.
توجه :
- با ارسال يك حواله به اندازه مبلغ حواله از بستانكاري شخص كاسته شده و به همان ميزان از موجودي حساب پرداخت كننده پول (بانك يا صندوق) نيز كسر مي شود.
- در پائین و سمت راست صفحه کلیدی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید کلیه حواله های صادره یا وارده را در تاریخ خاص مشاهده کنید.


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان