امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت وام در نرم افزار حسابداری وینا
#1
ثبت وام در نرم افزار حسابداری وینا

برای ثبت وام در این نرم افزار و انجام امور مربوط به اقساط وام در این آموزش و آموزش های بعدی با شما همراهان گرامی هستیم.

برای ثبت وام طبق مراحل و نکات زیر عمل می کنید:
1️⃣ از منوی "حسابداری" گزینه "وام " را انتخاب نموده تا پنجره وام نمایش داده شود.

2️⃣ گزینه "وام جدید" را از سمت راست فرم انتخاب می کنید.

3️⃣ سپس در فرم دریافت وام اطلاعات وام را بصورت زیر وارد می کنید: 
نام وام: نام وام را در این قسمت وارد نمائید. مثلا وام مسکن
واریز به: در این قسمت مشخص می کنید که مبلغ وام به کدامیک از حساب های بانکی شما واریز می شود، که پس از ثبت وام موجودی حسابی که وام به آن واریز می شود به میزان مبلغ وام اضافه می شود.
مبلغ وام: مبلغ وام را در این قسمت وارد می کنید. 
✳️ توجه داشته باشید در صورتی که با ریال کار می کنید در این قسمت مبلغ را به ریال وارد نمائید.

نرخ سود: در این قسمت مشخص کنید که نرخ سود وام چند درصد می باشد.
تعداد اقساط: مشخص کنید که این وام طی چند قسط پرداخت می شود.
مبلغ وام با سود: در این قسمت برنامه بصورت اتوماتیک مبلغ وام همراه با سود را برای شما نشان می دهد یا به  عبارتی مبلغی که نهایتا شما پرداخت می کنید را محاسبه می کند که این مبلغ قابل تغییر دادن است.
شرح وام: در این قسمت می توانید شرحی برای وام خود در نظر بگیرید.
اقساط: در این بخش تعداد اقساط، مبلغ و تاریخ اولین قسط را وارد نمائید. با ثبت هر قسط یک ماه به تاریخ اولین قسط اضافه شده و در این قسمت قرار می گیرد به این ترتیب تمام اقساط خود را وارد نمائید

4️⃣ پس از ثبت کلیه اقساط دکمه تایید را برای ثبت دفترچه اقساط  کلیک نمائید

✳️ در صورتی که تاریخ اقساط یک روز ثابت در هر ماه باشد، فقط کافی است تعداد اقساط و اولین تاریخ قسط را وارد نمائید که با زدن دکمه تایید برنامه بصورت خودکار اقساط هر ماه را تولید می کند در غیر اینصورت باید تک تک اقساط را به صورت دستی وارد نمائید

✳️ در صورتی که بخواهیم اقساط را بصورت تک تک وارد نمائید باید تعداد اقساط را یک قرار دهید

لینک مطلب

ویدئو آموزشی وام و امور مربوط به وام در نرم افزار حسابداری وینا 
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان