امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعریف اطلاعات طرف حساب
#1
چگونه مي توان اطلاعات يكي از طرف حسابها را تغيير داد ؟

به عنوان مثال آدرس و شماره تماس يكي از طرف حسابها تغيير كرده و شما مي خواهيد اين تغييرات را در سيستم ثبت كنيد. از منوي اطلاعات گزينه تغيير اطلاعات طرف حسابها را انتخاب كنيد. طرف حساب مورد نظر را پيدا كرده تا مشخصات آن در كادر پائين قرار گيرد. اطلاعات مورد نظر را تغيير داده و كليد ثبت دائم را فشار دهيد. توجه داشته باشيد در صورت اعمال تغييرات و ثبت آن اين اطلاعات در كليه اسنادي كه تاكنون براي اين طرف حساب صادر شده است تغيير مي كند. پس در صورتيكه مي خواهيد اسناد قبل به همان شكل باقي بماند از گزينه تغييرات استفاده نكنيد.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان